Blogg, nåt för mig?

Jaha, nu har man blivit bloggare också!
Blir lite osäker på om jag kommer hinna med att uppdatera mig här men ska göra mitt bästa.

Idag har jag varit ledig från jobbet vilket har varit skönt men även lite tråkigt! Har absolut inte gjort någonting förutom att legat i sängen och tittat på alla såpor som Våra bästa år, Fresh prince in bel air och så min stora favorit One Tree Hill!! Finns nog ingen som inte tycker den är bra om de väl har gett sig in i serien.

Nä nu ska jag återgå till tv:n och till Las vegas!  Men du underbara Rebos här har du nu mitt första inlägg! =) Kommer dock inte bli lika grym som dig men jag ska försöka iallafall..

Ha de bra så länge!

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

woooohooo!



Im damn proud of yo my dear!

Välkommen till bloggvärlden!



På lördag e d party!

2009-01-22 @ 18:49:55
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0