Ny vecka, piss väder och låg som fan!

Då var det måndag igen, tittar ut genom balkongen och ser inte ett skvatt, london dimma så det skriker om det!
Idag kör jag 14:30-23:30 pass vilket suger för hela dagen är verkligen borta men visserligen behöver jag inte gå och lägga mig allt för tidigt.

Vill ändra på min tillvaro just nu! Hitta nåt som tillfredställer mig. Funderat på att börja dansa igen men ser ganska omöljigt ut med tanke på att jag inte har fast schema. Saknar dansen väldigt mycket!
Har dansat sen jag var 6 år och då har det varit allt från, street, funk, dancehall, hip hop och jazz. Men har provat på mer är dem.
Saknar mammsen min gör jag också, tycker inte om att vara själv, har ju växt upp med mamma så hon är mitt allt. Men ska hem till henne efter arbetet imorgon och mysa för vi är båda lediga på tisdag.

Hmm det var inte mycket positivt här men känner mig riktigt nere idag och verkligen funderat på livet och dess mening, allt är så inrutat och innehållslöst just nu. Give me some action for fuck sake!!

By the way  or the highway that's it for now!

Öptum!

P.s Fast fick ju lite action i rebos rambofasoner i fredags, nää va jag elak nu? puss på  kinden vännen!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

ha ha ha jag o rambo e soulmates!

2009-01-26 @ 02:02:41
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0