Utmanad av Rebecca!

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

Nu kommer det säkert något ni inte visste om mig...

1.  Slänger nästan alltid ytterjackan på hallgolvet när jag kommer hem.
2. Pillar upp nagelbanden.
3. Biter på läppen.
4. Har en leverfläck på underläppen som syns som mest när jag solat.
5. Är en nattmänniska.
6. Äter godis varje dag.
7. Är bäst på att svära hemska ord för mig sjäälv på jobbiga gäster och sedan vända mig om med största smilet ändå
8. Har en drömprins uppmålad i huvudet men tror ej att jag kommer att finna någon av dess kaliber.

hmmm ny här så jag har inga att utmana men ändå nu fick ni veta lite shit om mig!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Nää d e lugnt,du får låna honom hur mycket du vill. ha ha



ellerhur,rambo kan dra dit pepparn växer - it's REBOS-time!

2009-01-26 @ 02:12:49
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0