Dålig, dåligare & Jasmin!

Heeeeeeej åå håååååå, uppdatera mera var mina sista ord här som gick under till grunden och lite till..

Är faktiskt sugen på att börja blogga nu men vågar knappt säga nåt för inlägget efter detta kanske dyker upp 22 Maj 2011.
Nej men skämt och sido så har det ändå inte hänt allt för mkt.

Kan säga att Polen var helt underbart! Åkte dit och trodde jag skulle bemötas av förfallna fasader och grova polaker men tjiii fick jag. Fanns så sjukt mkt snygga killar att vila ögonen på, tro det eller ej.

Men tänkte på en ny start här nu!

Så vad kan bli bättre än att säga att man är ledig tom sön. Jag som  trodde det skulle vara lugnt fram till lördag då jag ska på dop till min mosters son Wilmer i Tumba kyrka. Efter det ska vi grilla hemma hos min morbror (gudfadern)=). Sedan blir det utgång i Tumba med Sandra, min lilla saaander wiwiiii :P. 
Sen helt plötsligt dök en tjej vid namn Rebecca upp på min msn och skrev, med imorrn? Ja men visst bangar man inte efter hennes pimp my ride senast, så ser fram emot att have a night of our life's as we always have:)

Nu ska jag dra mig tillbaka till sängen men vi ses väldigt snart kan jag lova! =)

Puss puss på er!

=)=)

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha ha ha idag blire fest hörru!

2009-05-22 @ 08:42:58
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Hallo! skulle alla bolag har så lång leveranstid som du så vore det inte kul =) Så snälla försök att uppdatera dig lite oftare okej.... Vill ju hänga med vad som händer med dig raring ;)

2009-05-24 @ 00:56:52
URL: http://jasminfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0