baaaam!

Inlindad och nedbäddad i täcket ligger jag på soffans divan med mitt hjärta Alva! Så underbar hon är och ännu mer underbart att ha henne.. Även fast hon inte pratar eller dylikt så är det ett sällskap utav det bästa.. Hon är min bäbis! :D 

Var i Farsta C idag och inhandlade mat.. Farsta centrum i all ära men det är alltid någon skum typ som ska börja snacka med en och neeeeej jag vill bara vara ensam.. Mössa, mjukisar, lagom ofräsch och med en vasa hårdmacka i käften ska han pronto komma fram och prata om att det blåser så mkt.. Ehh ja det gör det tänkte jag o hade lust att öppna käften med smulor av vasa mackan och visa honom hur stark vinden är som drar med alla mina smulor  rakt upp i skyn och även upp i fejjan på honom.. Efter några försök att visa att jag inte är sååå intrisserad av hans prat om " fånga dagsens stormvind" osv.. så tog jag min kasse och väska o stod en bit där ifrån..

Tog 20 sek sen kom han fram; -Känner igen dig! Jaså.. Ja det är nog från sös akuten sa jag.. Så var ju fallet o då vart han till sig och han hade iaf jobbat på sös för 15 år sen.. :).. Kände igen honom från sös o det var lite kul att se honom för han såg ganska fräsh ut nu..

Helgen närmar sig och för min del spenderar jag den på Sös.. fre-sön 14:30-21:30... Någon som vill överraska mig med en god middag efter avslutat pass? och glöm fan inte bort massagen då!! :P

Behöver även hjälp med min iphone som inte gör som jag vill.. helt plötsligt slutar appar fungerar och får skumma sms som jag ej vill ha... Hjälp tack!

Nu måste jag kissa! Hej då! :P haha

Puss xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0