Heeeej igen!

Tjollahoppsan! Det var ett tag sen.. Har hänt mkt sen sist.. Hmmm vore ju tragiskt om det inte hade gjort det med tanke på sist jag uppdaterade mig men det har hänt stora grejer! :D

Till att börja med min nackspärr börjar överge mig och det tackar jag gud för.. Kunde inte ens dricka en läsk ur en burk, fick sitta med ett jävla sugrör.. Sen en annan sak....... Nu smälter snön! Ja jätte härligt på alla sätt o nu är våren här. Det är ju det enda men ser när man loggar in på face. Vår, fjärilar i magen och ska jag hänga in vinter jackan nu?! Men har ni inte lärt er det kommer alltid ett jävla bakslag runt påsk.. Typ som att Sj inte lär sig att det kommer snö varje vinter..
Men för att fortsätta det här med att snön smällter...  SKA DET VARA SVÅRT ATT VARA HUNDÄGARE OCH INTE TA UPP SKITEN EFTER SIG?! Det är inte så att bara för att det är snö så trollas bajset bort.. NEEJ det kommer fram när snön är borta.. Suprice suprice!! Skaffa inte hund om ni inte kan hålla rent efter er..

Har inte kunna dansa eller teatra något nu med min nackspärr och kommer inte kunna göra så under nästa v..
Kommer att bli nersövd på Danderyd.. Berättar mer sen när jag vet mer själv.. Ska dit på tis iaf.. Jätte rädd o nervös.. Får bli allt för nu, skulle kunna fortsätta i tim känner jag men behave Jasmin, behave! :D

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0