Hjärtat min!

Alva har nog fått urinvägsinfektion.. Hon kissar konstant och är ganska låg.. Behöver man gå till veterinären för det?
Annars är status detsamma! Kollat runt lite på olika sidor o herregud vad jag vill shoppa. Skulle lätt kunna göra av med alldelles för mkt pengar på bara några min.. Jag vill ha en lotto vinst på några miljoner eller 150 miljoner hade fan inte varit fel..

Skulle göra sillisar i F-kupa, fetsuga mig och fixa rumpinlägg.., haha no way..Skaffat en läcker våning i stan, turkiet och i varmare breddgrader då vi har vinter.. Tagit mitt förbannade körkort och plugga på heltid.. Skulle även öppna upp en dansskola och ett litet kafé.. nåt måste jag ju ta efter min far! :D.. Förresten gå dit o ät sååå sjukt god mat och mkt mat för bra priser på kungsholmen.. Ristorante dolce vita, www.dolcevita.nu. There u go och går att boka bord.. Behövs på helgerna då tycket är ganska hårt...

Pusselipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0